Nordic walking fiataloknak

Nordic walking fiataloknak (9 év fölött)

Szeresd meg a természetet! Nordic walking fiataloknak

Szeresd meg a természetet! Nordic walking fiataloknak

Nordic walking fiataloknak? Talán te még nem is hallottál erről a Nyugat,- és Észak-európában már tömegsportnak számító speciális botos gyaloglásról. A sífutás nyári változatának is tekintik.  Ez az a sport, amelyet 9-től 99 éves korig lehet űzni. Különböző edzés intenzitásokat lehet kipróbálni, mindenkinek a kora, állapota szerint. A fiatalok bátran kipróbálhatják a 25 féle lépés, és ugró technika változatait.

Sokan úgy gondolják, hogy elég csak akármilyen botot a kezünkbe venni, és csak menni kell. Nos egyáltalán nem mindegy, hogy milyen technikát alkalmazunk, még a bot hossza is számít, és az ergonómikus pántrendszer. Nagyon fontos a helyes technika megtanulása az ízületek kímélése szempontjából!
Az oktatás alkalmával minden technikai részletnek elmagyarázom az okát, mit miért kell úgy csinálni.

Miért előnyös a nordic walking fiataloknak? A nordic walking fiataloknak nagyon hasznos.

1. Oldja a stresszt, és endorfint (boldogsághormont) termel, jó kedvre derít.
2. A nordic walking javítja a testtartását azoknak a fiataloknak, akik sokat görnyednek a
számítógép előtt.
3. A nordic walking technikája harmonizálja az agyféltekéket, kiegyensúlyozza azok
működését, ez által javítja a tanulási képességeket, kreativitást, koncentrálást.
4. Erősíti az immunrendszert, a keringési rendszert, és a tüdőt, fejleszti az erőt,
állóképességet, mozgékonyságot, koordinációt!
5. Erősíti a csontokat, és izmokat, (95%-ban megmozgatja azokat) méregteleníti a szervezetet.
6. Mivel a nordic walking a sífutás technikáját kezdte el alkalmazni “szárazon”, ezért a sífutást is nagyon könnyen elsajátíthatják a nordic walking technika megtanulásával.
7. A fiatalok friss erdei levegőn vannak, közben megszeretik a természetet, megfigyelhetik a
madarakat is. Megtanulják a természet védelemét.
8. Zárkózottabb fiatalok is társaságban vannak, ahol fokozatosan lehetőségük van feloldódni a
stressz oldó természetben, és kötetlen beszélgetésre is lehetőségük nyílik.
10. Későbbi kirándulások során nagy hasznát veszik majd a botoknak, főleg hegyvidéken, mivel
az ízületi terhelés 30%-kal csökken a botok használatával.
11. A 25 féle lépéstechnika variáció, különböző futó, ugró lépések kombinációja keményebb állóképességi edzéseket is lehetővé tesznek.

Gyere el, egy próbáld ki!

ÉRDEKLŐDÖM

A bejegyzés kategóriája: Egyéb, Nordic walking fiataloknak
Kiemelt szavak: , .
Közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.