Kezdőlap

 

NORDIC WALKING OKTATÁS, EDZÉS DÉL-PESTEN

a XVIII. kerületben, a Lőrinci-Péterhalmi erdőben,  Pestszentimrén
1188 . Bp. Tölgy u. 3. Fszt. 3.

önarckép        Laci kis kép
Richter Kati          Richter László
06 20 260 8721     06 20 9 333 245
VDNOWAS nordic walking trénerek
E-mail: vitalnordicw@gmail.com
Facebook: Nordic walking 18. kerület, Lőrinci-Péterhalmi erdő
Messenger: https://m.me/nordicwalkingoktatas

Röviden a nordic walking technikáról

Már több éve oktatjuk a helyes nordic walking technikát, és nagyon örülünk, hogy mindenféle korosztályból sok-sok embernek sikerült már megtanítani ezt a mozgásformát.
A legfiatalabb tanítvány 8 éves, és a legidősebb 85 éves volt.
A nordic walkingot nem szabad összetéveszteni a túrabotozással, ahol a bot inkább csak támasztékul szolgál. A nordic walking esetében a botokkal erőteljesen toljuk magunkat, és lehet többféle intenzitással művelni, száraz sífutás szintjétől kezdve egészen a rehabilitációs célú lassabb mozgásig, de ebben az esetben is mozog a felsőtest, és erősödnek a karok is.
Ezáltal, a helyesen kivitelezett nordic walking technika hatékonyan megmozgatja a felső testet is, tulajdonképpen az izmok 90%-át átmozgatja, miközben a botok használatával 30%-kal csökkenti az ízületek terhelését.

Kinek ajánlott a nordic walking technika

Eredetileg a sífutók  “száraz edzése”-ként alakult ki, és azóta hosszútávfutók, és terepfutók is egyre többen használják a botokat, (botos futó, és ugrótechnikák is vannak), de nagyszerűen bevált a túlsúlyosok, hátfájósok,  asztmások, szívbetegek, idősek, kismamák, babahordozók esetében is, természetesen lassabb tempóban.
Nagy népszerűségnek örvend a 40-es, 50-es korosztály között, akik szeretnének fiatalosak, egészségesek maradni. 
Kiváló stresszoldó hatását nem csak a sport közben termelődő endorfinoknak, hanem az erdei környezetnek, a jó levegőnek, és társaságnak is köszönheti. 9-99 éves korig ajánlott, egész évben végezhető sport.
GYERE EL! PRÓBÁLD KI! MEG FOGOD SZERETNI!
VÁRUNK SZERETETTEL!

NW 50 felett   Intervall edzés futóknak, kerékpárosoknak

Sport 50 felett                                          NW futóknak
Fogyókúrázóknak                                    Intervall  zsírégető edzés
Cukorbetegeknek                                     Csontritkulás megelőzése

Fiataloknak (9 éves kortól)
Sport szülés után

A helyes nordic walking technika
12 érv- Miért hasznos a nordic walking?

BOTOK:
Nem mindegy, hogy milyen botot használunk. Fontos pl. a bot hossza, a carbon tartalma, a hegy kialakítása, a pánt méret meghatározása abból a célból, hogy valóban jól lehessen kivitelezni a technikát. NW botokat biztosítok az oktatásra, és a helyes botméretet is személyre szabottan megállapítom, ezért addig nem érdemes botot venni, míg ezek nincsenek letisztázva.  NW bot kiválasztásának szempontjai

MÉDIA:
A nordic walkingról szóló beszélgetés felvétele a vi18.hu oldalon, a TV18 2018 menüpontban a 2018.02.06. Kedd hivatkozáson tekinthető meg.

Miért fontos a helyes nw technika elsajátítása?
Interjú Kovácsné Reich Tímea gyógytornásszal   Tovább….

Kovácsné Reich Tímea gyógytornász Mobil: 06 30 58635

JELENTKEZÉSHEZ TOVÁBBI RÉSZLETEK  KATT

OKTATÁS IDŐPONT:

Egyéni időpont megbeszélése is lehetséges. Részletek….

EDZÉS:

 

December 4. kedd, 18. 15., Laci
December 5. szerda, 9 óra, Kati
December 6. csütörtök, 18. 15. Laci
Decmeber 9. vasárnp 10 óra, Laci, Kati
 

Várunk szeretettel minden kedves érdeklődőt!

Richter Katalin Tf: 06 20 260 8721
Richter László Tf: 06 20 9 333 245
VDNOWAS nordic walking C trénerek
E-mail: vitalnordicw@gmail.com
Facebook: Nordic walking 18. kerület, Lőrinci-Péterhalmi erdő
Messenger: https://m.me/nordicwalkingoktatas

OTP SZÉP kártya elfogadóhely
OTP LOGO