NORDIC WALKING OKTATÁS, EDZÉS DÉL-PESTEN

Csoportos nordic walking oktatás:
2022. Január 8. szombat, 14 óra

JELENTKEZÉS Részletek és EDZÉS IDŐPONTOK

a XVIII. kerületben, a Lőrinci-Péterhalmi erdőben, Pestszentimrén

Találkozás: 1188 . Bp. Tölgy u. 3. Fszt. 3. Iroda


önarckép Laci kis kép
Richter Kati Richter László
06 20 260 8721 06 20 9 333 245
VDNOWAS nordic walking trénerek
E-mail: vitalnordicwkukacgmail.com
Facebook: Nordic Walking 18. kerület, Lőrinci-Péterhalmi erdő
Messenger: https://m.me/nordicwalkingoktatas

Röviden a nordic walking technikáról

A nordic walkingot nem szabad összetéveszteni a túrabotozással, ahol a bot inkább csak támasztékul szolgál.
A nordic walking esetében a botokkal erőteljesen toljuk magunkat, és lehet többféle intenzitással művelni, sífutás szintjétől kezdve egészen a rehabilitációs célú lassabb mozgásig, de ebben az esetben is mozog a felsőtest, és erősödnek a karok is.

A botokat, amelyekhez pántok csatlakoznak, hátrafelé tolásnál el kell engedni, így a karokat a helyes szög betartásával teljesen hátra lehet tolni, ami megemeli a lapockákat, ezáltal, a helyesen kivitelezett nordic walking technika hatékonyan megmozgatja a felső testet is, tulajdonképpen az izmok 95%-át átmozgatja, miközben a botok használatával 30%-kal csökkenti az ízületek terhelését.
Az alaptechnikán kívül még többféle koordinációs, ugró, futó, hegymenet, és lejtő technika megtanulása is lehetséges, amely nagyban segíti a túrázást kedvelőket.

A helyes nordic walking technika

Kinek ajánlott a nordic walking technika

Eredetileg a sífutók “nyári edzése”-ként alakult ki, és azóta
hosszútávfutók, és terepfutók is egyre többen használják a botokat, (botos futó, és ugrótechnikák is vannak),
NW futóknak, Intervall zsírégető edzés

a 40-es, 50-es korosztály között is nagy népszerűségnek örvend, akik szeretnének fiatalosak, egészségesek maradni, 12 érv- Miért hasznos a nordic walking?

A környező országban nagyon sok fiatal nordic walkingozik, dinamikus haladással 10-13 km/ órás sebességet is el lehet érni.
Fiataloknak (9 éves kortól)



A nordic walking ezen kívül nagyszerűen bevált


a túlsúlyosok,Fogyókúrázóknak
hátfájósok, (gerincsérv is)

asztmások,

cukorbetegek,
Cukorbetegeknek
szívbetegek,


idősek,
Sport 50 felett

Parkinson kór esetében, Parkinson kór
kismamák
esetében is, természetesen lassabb tempóban. Sport szülés után
Az egyik legjobb sport a csontritkulás megelőzésére.
Csontritkulás megelőzése

Kiváló stresszoldó hatását nem csak a sport közben termelődő endorfinoknak, hanem az erdei környezetnek, a jó levegőnek, és társaságnak is köszönheti. 9-99 éves korig ajánlott, egész évben végezhető sport.


GYERE EL! PRÓBÁLD KI! MEG FOGOD SZERETNI!


VÁRUNK SZERETETTEL!

NW 50 felett Intervall edzés futóknak, kerékpárosoknak

BOTOK:
Nem mindegy, hogy milyen botot használunk. Fontos pl. a bot hossza, a carbon tartalma, a hegy kialakítása, a pánt méret meghatározása abból a célból, hogy valóban jól lehessen kivitelezni a technikát. NW botokat biztosítok az oktatásra, és a helyes botméretet is személyre szabottan megállapítom, ezért addig nem érdemes botot venni, míg ezek nincsenek letisztázva. NW bot kiválasztásának szempontjai

MÉDIA:
A nordic walkingról szóló beszélgetés felvétele a vi18.hu oldalon, a TV18 2018 menüpontban a 2018.02.06. Kedd hivatkozáson tekinthető meg.

Miért fontos a helyes nw technika elsajátítása?
Interjú Kovácsné Reich Tímea gyógytornásszal Tovább….

Kovácsné Reich Tímea gyógytornász Mobil: 06 30 5863

OTP SZÉP kártya elfogadóhely
OTP LOGO
Richter Katalin Tf: 06 20 260 8721
Richter László Tf: 06 20 9 333 245
VDNOWAS nordic walking C trénerek
E-mail: vitalnordicwkukacgmail.com
Facebook: Nordic Walking 18. kerület, Lőrinci-Péterhalmi erdő
Messenger: https://m.me/nordicwalkingoktatas